🔍 Transparentność od początku
Wyjaśniam na początku jak działam, jakie mamy efekty na docelowym rynku i czego można się spodziewać.

🛠️ Potrzeby i problemy
Jednak, aby to było możliwe, niezbędny jest obszerny i dobrze napisany brief od klienta oraz dalsze rozmowy na temat jego potrzeb i problemów. Czyli analiza.

🎯 KPI rozumiane tak samo
Właśnie – muszą być jasne i realistyczne dla obu stron.

Jasne.
Czyli konkretnie nazwane, określone w ilości, jakości i czasie. XY publikacji to nie to samo co XY dedykowanych artykułów w konkretnych mediach ważnych dla klienta.

Realistyczne. Widełki.
Czyli mierzymy siły na zamiary.
Nie obiecuję gruszek na wierzbie, tylko realistyczne wyniki.
A te wynikają ze specyfiki produktu, częstotliwości „nowości” od marki oraz np. ilości mediów. I budżetu.

UWAGA! Agencja nie może gwarantować konkretnej – miesięcznej – ilości nowych fanów na Instagramie, obejrzeń filmu influencera na YouTube czy ilości artykułów w tych samych mediach. Widełki tak, bo to wynika już z jej doświadczenia.

💰 Budżet i narzędzia
Przed podpisaniem umowy musimy dojść do porozumienia co do budżetu i narzędzi, które będą wykorzystane w pracy. Proponujemy różne optymalne rozwiązania pod specyfikę klienta, preferencje ORAZ budżet.

ALE… klient też powinien rozumieć, że przy zerowym budżecie nie może spodziewać się cudów na już. Ale na za kilka miesięcy już tak 😉

🤳 Stały kontakt i współpraca
Po podpisaniu umowy regularna komunikacja to kolejny kluczowy element. Spotkania i raporty są stałe, dostosowane do potrzeb obu stron. Otwartość pozwala szybko reagować na zmiany i unikać nieporozumień czy rozczarowania.

👩‍🏫 Edukowanie klienta
Z mojego doświadczenia wiem, że zadaniem agencji jest także edukacja klienta w zakresie nowych trendów, technologii i narzędzi. To pomaga w lepszym wykorzystaniu strategii marketingowej, budżetu i naszych relacjach.

👁️‍🗨️ Zaangażowanie klienta
Zawsze przedstawiamy postępy projektów, omawiamy przeszkody. Ale znowu – klient powinien być gotów na zaangażowanie się i dostarczanie informacji w odpowiednim czasie. U każdego wygląda to inaczej, wiadomo.

Podsumowując – wzajemne zrozumienie i komunikacja – od klienta do agencji i odwrotnie – są kluczowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *